Notatka Zacmienie 110707

Wyjaśnienie.

To poniższe jest domkniętą listą wpływów. Żadna postać nie może posiadać wpływu spoza tej listy, jeżeli pojawi się potrzeba, to doda się do tej listy nowy wpływ.

Wpływy łączą się z domenami i same z siebie nie istnieją. Kilka przykładowych zaklęć:

(d) - domena, (w) - wpływ:

  • 1) Demonologia (d) + Przenoszenie (w) + Dominacja (w) - przyzwanie demona (Renata).
  • 2) Koty (d) + Poznanie (w) + Tworzenie (w) - kocie klony (Kamila).
  • 3) Zaklęcia (d) + Energia Magiczna (d) + Przemieszczenie (w) + Dostosowanie (w) - przemieszczenie energii magicznej i dostosowanie jej do rzucanego zaklęcia, czyli wspomaganie zaklęcia (Kuba)
  • 4) Sfera Ciała (d) + Sfera Materii (d) + Transformacja (w) - zamiana w kamień (jeszcze nikt)
  • 5) Uroda (d) + Przemieszczenie (w) + Tworzenie (w) - Nieskończony Buduar Archer (Wiktoria)
  • 6) Rośliny (d) + Naprawa (w) - Przyspieszenie wzrostu roślin (Wiktoria)
  • 7) Energia Magiczna (d) + Walka (d) + Dostosowanie (w) - Adaptacja energii magicznej do obrony przeciwnika, czyli modulacja energetyczna (Irena)

Aktualne wpływy:

  • 01) Tworzenie

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem stworzenia czegoś z niczego. Powstanie czegoś w miejscu, gdzie niczego nie było.

  • 02) Naprawa

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem przywrócenia czegoś do stanu pierwotnego / idealnego. Wykorzystanie energii magicznej do "wypełnienia luk" w strukturze czegoś. Nie wymaga perfekcyjnego zrozumienia; obiekt naprawiany "wie" jaki jest idealnie.

  • 03) Przemieszczenie

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem przemieszczenia czegoś, co istnieje z jednego miejsca do drugiego.

  • 04) Dominacja

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem przejęcia kontroli / sterowania nad czymś.

  • 05) Transformacja

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem przekształcenia czegoś w coś innego w sposób świadomy i posiadając wiedzę na temat obiektu transformowanego jak i celu tej transformacji.

  • 06) Dostosowanie

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem przekształcenia lub przesunięcia czegoś w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadało znanemu problemowi niekoniecznie posiadając dogłębną wiedzę na temat problemu. Energia magiczna sama znajduje odpowiedź. Wymaga bezpośredniego kontaktu z problemem.

  • 07) Niszczenie

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem osłabienia, niekontrolowanego wypaczenia czy doprowadzenia czegoś do zniszczenia.

  • 08) Poznanie (Wykrycie / Analiza)

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem wykrywania, identyfikacji, zbierania danych, poznawania lub badania czegoś.

  • 09) Ukrycie / Fałszowanie

Wszelkie formy wykorzystania energii magicznej celem ukrywania, maskowania, fałszowania, podawania fałszywych danych bądź oszukiwania czegoś.

Wpływy całkowicie usunięte:

  • Wspomaganie

Dawny wpływ "do wszystkiego", da się emulować dowolnym innym wpływem. Najczęściej Naprawa / Transformacja / Dostosowanie / Tworzenie.