110809 Odlamki Apokalipsy

Konspekt w wersji skróconej (zbyt wiele się dzieje a misja jest zbyt skomplikowana by ją omówić niedokładnie. W skrócie: gracze przegrali):

Postacie:

- Sabina Nagiet (postać Kić)
- Bogdan Zakrzewski (postać Hasha), uczeń Sabiny o większej od niej mocy

Ważni NPCe:

- Efemeryda Psinoska

Kampania:

- Psinoski Koszmar

Wydarzenia:

01. Sabina i Bogdan zauważyli skaczących z dachu mężczyzn (do piosenki "It's Raining Men"). Podniesiona aura pryzmatyczna. Uratowali większość, ci ludzie są pod wpływem jakiejś mocy, ale to nie czar bezpośredni.

02. Okazuje się, że dziwne rzeczy dzieją się w całym mieście; pryzmaturgia zaczyna stawać się jednością z rzeczywistością a memy mają moc. Można powiedzieć, że rzeczywistość staje się odzwierciedleniem memów.

03. S&B pokonują w przedszkolu "warzywa zjadające dzieci", przy czym Bogdan zauważa "bramę". Ludzie w nią wpadający zmieniają się w "zombie" i jak spojrzą komuś w oczy, zarażają go "zombizmem". Tam, gdzie jest wielu "zombie" tam rzeczywistość jest bardziej fikcyjna niż prawdziwa.

04. Powołują "kursor", który po "kliknięciu" na coś mówi czym to jest. Kursor referuje do nich jako do "śpiących" a zombie jako "obudzonych". Poza tym w miarę dobrze tłumaczy tą rzeczywistość. Po swojemu.

05. Przeszli na drugą stronę - świat z szaleństwa i to niebezpieczny. Klauni zjadający dzieci, tańczące rzodkiewki… wrócili na tą, by dowiedzieć się, że rozwiązanie jest po drugiej stronie (dzięki detektorowi pola magicznego).

06. Wbrew ostrzeżeniom poszli do rdzenia - rdzeniem okazała się "persona" Mariana Popradka. Robert, uczeń Mariana (jeden z magów tego miejsca) miał bezpośrednie połączenie z Psinosem i pożarło mu no… wszystko. Jest portalem na Psinos. Sabina się poświęciła, ginąc ("you shall not pass!") by mógł Bogdan uciec.

07. Bogdan przeszedł do świata "rzeczywistego" i zdecydował się spojrzeć zombiemu w oczy. Zobaczył Prawdę - Psinos został zniszczony i Robert został przez to pożarty. Ze Spojrzenia wyrwało go potknięcie (uczciwy rzut). Z pomocą resztek ocalałych ludzi wydostał się z tego przeklętego miejsca, poświęcając ich po drodze. Jest jedyną osobą, która opuściła to miejsce żywa. Inni stali się jednością z efemerydą psinoską.

Wynik:

- Efemeryda Psinoska, byt nie będący w ogóle powiązany z Psinosem (poza tym, że powstał wskutek uwolnienia energii w Psinosie) zaczął poruszać się autonomicznie po Polsce. Jest to efemeryda szaleństwa. Bardzo potężna, nieświadoma.

- Efemeryda nie jest określona w żaden konkretny sposób, ale jest "szalona", ze skonfliktowanymi umysłami i poglądami.

- Efemeryda jest ograniczona przez Sabinę.

- Bogdan przeżył. Wie o Psinosie - jest jeden mag, który WIE o Psinosie i co się tam naprawdę stało. Widział to, choć nie interpretuje poprawnie.