Kamila Maliniak

Kamila Maliniak

gildia:
balans: 200 PD, baza 6 kości
klasyfikatory:
baza 6
Podstawa PD 150

Wykształcenie standardowe:…………..20
Martwe Spojenie…………………….40
Weteran: Zaćmienie………………….10
Postać Gracza……………………….5
Elitarna edukacja:Ekiert…………….10
Skażenie magią krwi:…………………5
Weteran 80 misji……………………20
Bardzo uzdolniony……………………5
Urodzenie: świat ludzi, klasa średnia…10
Urodzenie: świat magów, klasa średnia….5
Weteran AZ : +5 PD…………………..5
Praca: przedszkolanka
Praca: elektronik

Suma PD: 285

motto: "Miau"

Samozatrudniona; po Zaćmieniu jakiś czas pracowała jako przedszkolanka, kiedy wróciła do świata magów, musiała zrezygnować ze stałej pracy

Korzyści (suma: 48)

Korzyść…………….Poziom…Koszt
kocie klony……………5…..10
kocia forma……………5…..10
wzmocnione zmysły………4……8
kot alfa………………2……4
postrzeganie aspektowe….3……6
zwinna jak kot…………5…..10
odważna……………….5…..10

Kompetencje (suma: 134)

- elektronik 8 (21+7)
-> urządzenia audio / video: 3
-> zabezpieczenia
-> komunikacja: 5

- kot 7 (18+2)
-> domostwa ludzkie
-> kocie istoty magiczne

- jogin 5 (12+3)
-> opanowanie: 3
-> samokontrola: 3
-> gimnastyka

- psycholog 5 (12+3)
-> łagodzenie konfliktów
-> wzbudzanie uczuć
-> negocjacje: 3

- istoty magiczne 2 (3+1)
-> asari

- polimorfia 7 (18+1)
-> kocie transformacje

- zwiadowca 7 (18+1)
-> tropienie

Wpływy (suma: 72)

Two - Tworzenie 8
Nap - Naprawa 8
Prz - Przemieszczenie 2
Dom - Dominacja 8
Tra - Transformacja 8
Nisz - Niszczenie 2
Poz - Poznanie 18
Ukr - Ukrycie 18

Macierz

    Two    Nap    Prz    Dom    Tra    Nisz    Poz    Ukr
.....X......X......X......X......X......X.......X......X....elektronik
.....X......X......X......X......X......X.......X......X....kot
............................................................jogin
........................................X...................psycholog
............................................................istoty magiczne
.................................X..........................polimorfia
................................................X......X....zwiadowca
............................................................
------------------------------------------------------------
.................................2......2.......2......2....

Kamila jest ciekawą świata osóbką, chętnie odwiedza nieznane sobie miejsca, obserwuje ciekawe wydarzenia (czasem biorąc w nich udział) i zbiera różne informacje. Bardzo kocia w naturze. Urodzona w rodzinie mieszanej (matka była magiem, ojciec człowiekiem). Gdy była malutka, jej dom został zaatakowany przez defilera, a matka w ostatnim akcie rozpaczy odesłała ją dalekim, losowym teleportem. Znaleziono ją błąkającą się po parku, a jedynym słowem, jakie udało się z niej wyciągnąć, było imię jej ojca, Kamil. Uznano zatem, że ma na imię Kamila.
Została adoptowana przez rodzinę ludzi, którzy wychowali ją jak własną córkę. Jako, że sami nie mogli mieć dzieci, a nie zdecydowali się na adopcję drugiego malucha, Kamilę wychowali jak jedynaczkę.
Kamila prowadziła życie zwykłego, ludzkiego dziecka, zawsze jednak czuła swoistą więź wobec kotów. Jej przybrani rodzice nie mogli się nadziwić, że nawet obce, wyraźnie zirytowane kocury przy Kamili łagodniały i dawały się nawet pogłaskać. Z pobłażliwością właściwą dorosłym traktowali jej opowieści o tym, co opowiedział jej ten czy inny kot, choć czasami niektóre z tych opowieści były niepokojąco wręcz szczegółowe.
Kamila rosła sobie spokojnie. Po jakimś czasie zrozumiała, że ludzie nie rozumieją kotów tak, jak ona i zaczęła zachowywać dla siebie kocie opowieści.
Pierwsza przemiana w kota wpędziła Kamilę w kłopoty, ale na szczęście, nikt się nie zorientował, że dziewczynka posiada taką umiejętność. Sama Kamila była już na tyle duża, żeby rozumieć, że nie jest to coś normalnego. Dlatego też, po zadaniu rodzicom kilku pytań w stylu "ciekawe, jakby to było móc zmienić się w coś innego", postanowiła zachować i tą informację dla siebie. Początkowo była przestraszona samą zmianą kształtu, z czasem jednak niepowstrzymana ciekawość, właściwa dzieciom (i kotom) sprawiła, że zaczęła eksperymentować. Zrozumiała, że w kocim świecie jest jeszcze całkiem słaba, dlatego też nauczyła się łagodzić konfliktowe sytuacje; później tą umiejętność wykorzystywała również wobec kolegów.
Korzystając z nowo nabytych możliwości, Kamila stopniowo poznawała swoje miasto od strony niedostępnej komukolwiek innemu. Jej rodzice nie mogli się nadziwić jej "instynktowi", temu, że nawet w okolicach miasta, w które nigdy jej nie zabierali, nie czuła się zagubiona. Ona jednak wiedziała, że w tej bramie rządzi taki duży, stary kocur, niepokonany wojownik, ale jeśli go ubłagać, to pozwoli odwiedzić pewną staruszkę, która da kotu łakocie. Znała różne przejścia i dojścia, nauczyła się poruszać tak, by nie naruszać praw żadnego kota. Miejskie koty zaś zaczęły ją traktować jak gościa, który nikomu nie przeszkadza, nikomu nie kradnie zdobyczy, a często pomaga. Z czasem osiągnęła wśród nich dość wysoki status, nawet, jeśli żaden kot nigdy by tego nie przyznał.
W międzyczasie chodziła do szkoły jak każde normalne dziecko, nawiązywała przyjaźnie, dokuczała przeciwnikom… Jej koledzy nie wiedzieli o jej "kociości", choć często mówili, że jest jak kot - jak przejdzie głowa, to ona cała też. W szkole Kamilę bardzo zainteresowała technika, zwłaszcza mało dziewczęcy temat, jakim była elektronika. Innych przedmiotów uczyła się na tyle, na ile było to konieczne.
Pewnego dnia, podczas jednej ze swoich kocich eskapad, natknęła się na mężczyznę, który wyglądał, jakby potrzebował pomocy. Był wystraszony, zmarznięty i wyglądał na głodnego. Kamila, która znała niezłą kryjówkę w pobliżu, zwróciła na siebie uwagę mężczyzny "przypadkowo" robiąc trochę hałasu i zaprowadziła go w bezpieczne miejsce. Wykorzsytała jedną z przygotowanych dla siebie kryjówek, w których zabunkrowała trochę starych koców, jedzenia, które nie psuło się łatwo itp.
Mężczyzna okazał się być magiem, a że Kamila nieświadomie w kociej formie wykorzystywała magię, szybko zorientował się, że ma do czynienia z czymś więcej niż zwykły kot. Zwłaszcza, że ten kot pojawiał się regularnie. Początkowo myślał, że to jakiś nowy sposób na znalezienie go przez tych, przed którymi uciekał i próbował kota złapać. Jednak Kamila wtedy odkryła swoją drugą umiejętność. Była tak strasznie ciekawa, co ten człowiek robi i tak bardzo nie chciała iść tam sama, że pojawił się jej klon. Identyczny jak ona kot, którym… była. Mag poddał się po kilku próbach, kiedy złapany kot znikał mu z rąk. Później przekonał się, że nic mu nie grozi, i zaczął mówić do wciąż pojawiającego się zwierzaka. Kamila zaś lubiła go coraz bardziej i w końcu przyszła do niego sama.
Od tej pory miała dziwnego wujka. Nigdy nie poznała jego imienia - ona nie pytała, on się nie spieszył z przedstawianiem. On też nie znał jej imienia. Nazywał ją "kicia". W ciągu kilku miesięcy kilkakrotnie musiał zmieniać kryjówkę. Za każdym razem Kamila była w stanie wskazać mu nowe, bezpieczne miejsce. W tym czasie mag powiedział jej o magii, czym jest i jak mniej więcej wygląda świat magów. Zaczął też uczyć Kamilę podstaw panowania nad swoją mocą. Powiedział, że niebezpiecznie jest, by nie potrafiła tego robić. Po kilku miesiącach Kamila potrafiła już poruszać się w kociej formie nie obwieszczając magicznie wszem i wobec, że jest w pobliżu. Opanowała też niektóre proste zaklęcia.
Niestety, któregoś dnia, gdy poszła do kryjówki "wujka" zastała jedynie liścik z podziękowaniami, prośbą, by go nie szukała i by zniszczyła kartkę. Kartkę zniszczyła a wszelkie poszukiwania "wujka" nie przyniosły efektu. Od tamtej pory o nim nie słyszała.

- ciekawa świata, chętnie odwiedza nieznane sobie miejsca, zdarzenia i zbiera różne informacje
- w każdym domu, w którym ma coś do powiedzenia, jest kot
- po Zaćmieniu pracowała na stałe jako przedszkolanka (po zrobieniu odpowiedniego kursu); pracę dostała w prywatnym przedszkolu z polecenia cioci Tomka. Zrezygnowała po powrocie do zajmowania się magią.
- na AZ znalazła się, bo poszła na studia elektroniczne; AZ, bo Tomek chciał dać jej możliwości, jakich nie mogły dać jej KADEM czy SŚ
- pierwszym nauczycielem był mag, który rozpaczliwie potrzebował schronienia (Kamila znała miasto jak mało kto); zorientował się, że koci aspekt nie jest jedynym, i nauczył ją podstaw magii
- czynnie udziela się na forum elektroników (elektroda), udziela porad i aktywnie bierze udział w różnych wątkach
- co jakiś czas współorganizuje spotkania dla elektroników chcących podzielić się swoimi doświadczeniami

punkty zaczepienia:
- Powiew
- AZ

miejsca:
- dom pod Gliwicami, mieszka z Tomkiem
- miasto, zwiedza, chodzi własnymi drogami, czasem pomaga, czasem nie, jak to kot ("to jest mój teren")
- część czasu spędza w Powiewie, ale tam nie mieszka
- czasem odwiedzi dojo Ireny (sparring)
- dom rodziców

osoby:
Irena
Wiktoria
Julian
Tomek
Renata
Ania
Aemika
Przybrani rodzice
Biologiczni rodzice
Whisperwind
Norbert
Luna
Xan'nadaroth
Ash (on)
znajomi ze studiów
przyjaciółka z liceum
paczka rozrabiaków z podstawówki
mleczarz w domu rodziców
Cierń
Aurora
wioskowa wiedźma, która nauczyła Kamilę postrzegania aspektowego
rodzice Tomka

zainteresowania:
origami