Iwona Sepiak 110822sys

Iwona Sępiak

gildia: Srebrna Świeca, izolacjoniści
balans: 305 PD, baza 6 kości
klasyfikatory: 80 misji (+20 PD), 4 - Przekroczenie człowieczeństwa (+30 -> Korzyści), Wybitny talent (+10 PD), Dorosły (150 PD, 6 bazy), Urodzenie - świat magów (klasa średnia) (+5 PD), Urodzenie - pomniejszy ród magów - pień (+10 PD), Arystokracja, 2 - Doświadczony (+20 PD), 2 - Wykształcenie standardowe (+20 PD), Mag EAM (4 rok): +20 PD, Elitarna edukacja (+10 PD), Dedykowani nauczyciele (+10 PD), Szkolenie zawodowe: meis - iluzje(+5), Szkolenie zawodowe: meis - lalki (+5), Okropny leń: (-10 PD), mag SŚ - izolacjonistka, brak obecności w świecie ludzi, szef roku na EAM 4.
motto: "Co jest fikcją a co rzeczywistością, pytasz? To proste. Rzeczywistością jest to, co otacza mnie a fikcją wszystko inne…"
PD: 150 + 20 (misje) + 30 (na korzyści) + 105 = 275 + 30

Korzyści (48)

- Automatyczny świat iluzji (14) -> 7
- Charyzmatyczny przywódca (6) -> 3
- Arystokratka SŚ: (4) -> 2
- Szkolenie na EAM: (16) -> 8
- Obsesja na punkcie szczegółów: (8) -> 4

- Wrażliwość na zaklęcia niszczące artefakty (0) -> -5
- Wrażliwość na antymagię (0) -> -8
- Sygnatura viciniusa (0) -> -5
- Problemy z konfrontacją z rzeczywistością == Automatyczny świat iluzji (na minusie)
- Kompleksy na punkcie magów czystej krwi (0) -> -5
- Delikatna fizycznie (0) -> -2

Kompetencje (suma: 147)

01 - Sfera Iluzji: (21) -> 8
02 - Kineza: (12) -> 5
03 - Kataliza: (12) -> 5
-> rytuały magiczne
04 - Perfumy: (12) -> 5
05 - Wzbudzanie uczuć: (12) -> 5
06 - Astralika: (12) -> 5
07 - Lalki: (27) -> 10
08 - Arystokratka: (15) -> 6
-> plotki
-> rozkazywanie
-> etykieta
09 - Manipulatorka: (15) -> 6
-> negocjacje
-> opanowanie
-> kłamanie
-> aktorstwo
10 - Moda: (9) -> 4
-> estetyka

Wpływy magiczne (suma: 70)

A - tworzenie: (30) -> x4
B - naprawa: (8) -> x2
C - dominacja: (8) -> x2
D - transformacja: (8) -> x2
E - dostosowanie: (8) -> x2
F - przemieszczenie: (8) -> x2

Macierz (suma: 40)

     A      B      C      D      E       F 
01   X                    X      X                     
02   X                                   X             
03   X             X      X      X       X              
04   X                    X      X                     
05   X      X             X      X                     
06   X      X             X      X       X              
07   X      X      X      X              X              
08                                                     
09                 X                                   
10   X      X             X              X              
-------------------------------------------
..  12      4      2     10      6       6

(0-0-1-1-2-2): [2 - 00, 3 - 02, 4 - 04, 5 - 06, 6 - 08, 7 - 10, 8 - 12]

wiek 18

cel/motywacja postaci (aspekt opisowy):

- Gotta have them ALL: wszystkie lalki jakie kiedykolwiek istnieją i istniały MUSZĄ trafić w jej ręce. Co najmniej jeden egzemplarz. Musi je uzyskać, odtworzyć, kolekcjonować, nadać im życie…
- Uzyskać tytuł 'meis' zarówno w dziedzinie iluzji jak i w dziedzinie tworzenia lalek.
- Pomóc Persefonie po tym wszystkim w co się sama wplątała, cokolwiek by to nie było.
- Nie zaplątać się w jakieś chore machinacje Srebrnej Świecy.
- Nie zaplątać się w nic, co może ją oddalić od tytułu 'meis'.

charakter postaci (aspekt opisowy):

- Zawsze uśmiechnięta, trochę bujająca w obłokach, ma ładny i ujmujący uśmiech
- Osoba z natury trochę roztargniona i zawsze skupiająca się na swoich lalkach i iluzjach. Nieco dziecinna, dopóki nie pojawi się kryzys.
- Jest bardzo szczera; a przynajmniej tak się wszystkim wydaje. W praktyce mówi tak wiele prawdy by trudno było przejrzeć co naprawdę jest kłamstwem.
- Osoba o ogromnej pogodzie ducha i wrodzonym optymizmie. Łagodna i sympatyczna.
- Nie jest osobą pamiętliwą i bardzo szybko wybacza. Czasem się podkłada pamiętliwym wrogom…
- Unika przemocy każdego rodzaju, lecz w obronie Srebrnej Świecy, przyjaciół i rodziny z tym samym łagodnym uśmiechem będzie patrzeć, jak jej lalki kogoś ćwiartują, nie widząc tego…

opis fizyczny:

aspekty socjalne:

-

inne:

-

bio:

Iwona Sępiak jest trzecim z czterech dzieci kiedyś potężnego rodu Srebrnej Świecy. Aktualnie ród Sępiak odrobinę podupadł, zwłaszcza, że Zaćmienie odebrało moc 28 z 36 magów w jakiś sposób powiązanych z tym rodem. Słabsi wrogowie rodu Sępiak tacy jak ród Myśleckich nagle stali się równorzędni lub czasem nawet silniejsi od Sępiaków i jedynie doskonałe umiejętności polityczne rodziny Iwony umożliwiły młodej czarodziejce pozostanie na EAM.

Ród Sępiak słynie z najdoskonalszych i najbardziej złożonych iluzji. Mag rodu Sępiak wtedy dopiero może nosić tytuł 'meis', oznaczający 'władający magią rodową', gdy iluzyjny bazyliszek wezwany przed owego maga doprowadzi do co najmniej omdlenia maga, który owemu iluzyjnemu bazyliszkowi spojrzał w oczy. Inna możliwość uzyskania tytułu 'meis' to stworzenie homunkulusa niemożliwego do odróżnienia od żywego czarodzieja. Iwona pragnie uzyskać tytuł 'meis' w obu tych kategoriach i skupiła wszystkie swe wysiłki w tych dwóch dziedzinach, całkowicie ignorując wszystkie inne dziedziny magii.

Iwona, czarodziejka z głównej gałęzi rodu była od zawsze przeznacza do rzeczy wielkich. Ogromny talent w połączeniu z pozycją rodu Sępiak praktycznie gwarantował jej miejsce na EAM. Od zawsze zafascynowana lalkami i potencjałem iluzji (zwłaszcza w połączeniu z pracami fizycznymi których nie chce wykonywać) rozwijała swe zdolności w tym konkretnym kierunku - była w stanie niewiele robić sama, pozwalając lalkom działać za nią. Poczucie estetyki zapewniały jej lalki + iluzje, dzięki czemu mogła lepiej trenować manipulację oraz kontrolę. Tak właśnie trafiła na EAM. Od razu została szefem roku.

Podczas Zaćmienia moc Iwony spadła. Zaczęła bardzo spadać. Jej najbliższa przyjaciółka, Persefona Tannenbaum odnalazła stary rytuał - rytuał o mocy zdecydowanie przekraczający to, co powinna być w stanie zrobić. Konsultacje z nauczycielami EAM zakończyły się stanowczym zakazem rzucania tego rytuału, lecz zdesperowane dziewczyny i tak zdecydowały się spróbować. W wyniku chaotyczna, nieprzewidywalna (też od Zaćmienia) moc Persefony zamanifestowała się po raz pierwszy echem Chaosu i Soczewka dała Persefonie to, czego chciała. Iwona nie tylko nie straciła magii ale i ją wzmocniła. Kosztem człowieczeństwa. Poważnie przemutowała w coś, co wygląda jak białe, chude, bezwłose stworzenie o wielkich oczach. To, nota bene, zniszczyło ich przyjaźń - padło kilka słów za wiele.

Ród Sępiak, bardzo mocno skupiający się na czystości krwi magów był zmuszony ustawić Iwonę na pozycji maga zwykłego a nie "ważnego maga EAM". Zaczął też bardzo mocno od tego momentu inwestować w wsodzącą po Zaćmieniu gwiazdę - Oliwię (mimo braku możności uzyskania przez nią tytułu 'meis'). Iwona sama oddaliła się od rodu i właśnie rodzice Persefony jej pomogli. Od tej pory Iwona zawsze nosi w sobie artefakt w lewym ramieniu - artefakt ten nadaje jej z powrotem jej dawną, ludzką formę.

Jednocześnie Iwona jest w pełni świadoma tego, jak bardzo wiele zawdzięcza swojej rodzinie jak i zaprzyjaźnionym magom rodu Tannenbaum. Jako jedna z najbardziej utalentowanych czarodziejek swojego rodu Iwona jednocześnie rozwija wszystkie trzy talenty z których słynie ród Sępiak - lalki, iluzje oraz politykę. Odebrała doskonałe wykształcenie polityczne, zawsze miała do dyspozycji czarodziejki-guwernantki (nawet nie viciniusy a prawdziwe czarodziejki) i dzisiaj wykorzystuje swoje umiejętności i szkolenie w roli przewodniczącego roku trzeciego na EAM.

Iwona kocha lalki. Lubi też bardzo bale, iluzje, gry, dym i lustra. Jest troszeczkę oddalona od tego świata, gdyż w pełni oddaje się temu, co kocha i na tym się w pełni skupia. Uwielbia wszystkich przebierać w najróżniejsze stroje i układać skomplikowane historie - dosłownie "zmieniając kapelusze" aktorom. Nie bawi jej administrowanie i praca z księgami czy liczbami - jej prawdziwą miłością są lalki, stroje i interakcje z innymi.

Iwona jest bardzo przywiązaną do przyjaciół oraz swego rodu dziewczyną noszącą tytuł 'tien' z dumą. Widzi wady Srebrnej Świecy ale pragnie je naprawić i uważa, że gildia jako taka jest dużo lepszym rozwiązaniem niż jakiekolwiek inne. Tam, gdzie wielu widziałoby biurokrację i korupcję tam Iwona widzi system, który umożliwia utalentowanym magom naukę nawet, gdy ich aktualnie na to nie stać. Tam, gdzie wielu widzi nepotyzm i feudalizm z punktu widzenia pozycji tam Iwona widzi system, który uniemożliwia zniszczenie jakiegokolwiek rodu Srebrnej Świecy nawet po katastrofie takiej, jaką było Zaćmienie.

Wydarzenia z przeszłości sprawiły, że Iwona zupełnie nie nadaje się już do dobrego ożenku. Jest bardziej viciniusem niż magiem, co jest jej osobistą tragedią. Obecność artefaktu w jej krwi, utrzymującego jej organizm we "właściwej" formą sprawia, że Iwona nigdy nie wkroczy na teren antymagiczny oraz że jest śmiertelnie podatna na czary niszczenia artefaktów. Jeszcze bardziej wzmacnia to jej wykorzystywanie minionów. Można też powiedzieć, że Iwona jest ciągle na widoku właśnie dlatego, że żaden vicinius na EAM nigdy nie byłby szefem roku.

Iwona jest piekielnie nieufna wobec osób, które chcą na nią rzucać zaklęcia. Unika też lekarzy (oczywiste). W sprawach medycznych trzyma się albo magów z rodu Tannenbaum albo Sępiak. Jeszcze bardziej rozwija zdolności manipulacji i przekonywania - to w połączeniu z lalkami i iluzjami powinno pozwolić jej być przydatną dla rodu Sępiak, EAM i Srebrnej Świecy w tej kolejności.

Pod maską rozmarzonej, nieco zbłąkanej w chmurach i nieco niestabilnej emocjonalnie dziewczyny kryje się strateg, który obrał kurs na nie zostanie dziwadłem.

Słabości:
- wrażliwa na czary niszczące / zmieniające artefakty
- ogromne kompleksy wobec magów czystej krwi
- automatyczne iluzje odcinające jej to, czego nie chce widzieć, problemy z konfrontacją z rzeczywistością
- czasem problemy z rozróżnieniem co jest iluzją a co prawdą
- jest to leniwa osoba. Lalki i iluzje pozwalają jej NIC nie robić
- czasem priorytetyzuje lalki nad to co musi być zrobione
- nie zawsze godna zaufania, by utrzymać maskę 'cloudy dreamer'
- overreliance on magic, illusions, dolls
- mroczny sekret: nie jest człowiekiem
- właściwie nie pozwala nikomu rzucać na siebie zaklęć
- właściwie nie pozwala lekarzom się do niej zbliża

zaklęcia nazwane (5):
-
-
-
-
-

surowce:
- (M + 5, 3/3, 17+)
- (M + 5, 3/3, 17+)
- (M + 3, 3/3, 17+)
- (M + 3, 3/3, 17+)