Sandra Stryjek

Inne:

Astralistka i technomantka. Bardzo słaba socjalnie. Dobry mechanik. Łączy świat ludzi ze światem magów, w obu jest obca.
Ludzistka. Podkochuje się w Auguście Bankierzu.
Optymistyczna i bardzo samotna czarodziejka która lgnie do ludzi i magów, ale zawsze jest sama, co jest dla niej bolesne. Lubi się przytulać i dawać prezenty.

"
Jej ojciec utracił magię podczas Zaćmienia, ale nie było z tym żadnych problemów. Był cenionym członkiem społeczności i nie musiał czarować, jego wiedza wystarczała. Matka tworzyła artefakty, dzięki którym mógł udawać że ma moc. Sandra to publicznie wyznała i zgłosiła to do odpowiednich sił. Nie dało się tego zatuszować. Nie było wyjścia - prawo jest jedno. Ojciec został wymazany a matka dostała pouczenie. Wyparła się Sandry.
[Od Żółwia i Kić: W rzeczywistości matka zaczęła badać czarne rytuały by on odzyskał moc i Sandra to zgłosiła, by chronić matkę i powstrzymać ją przed czymś naprawdę złym. Matka dostała geas, by nie mogła się interesować takimi rzeczami, ojciec został wymazany. Reszta się zgadza. Sandra dostała nawet za to nagrodę, która jednak była "zatrutą pigułką".]
"

"
(…) zobaczyła tam Sandrę, która przyłapała swoją mamę na rytuałach magii krwi i to tych bardzo zakazanych; łącznie z ofiarą z człowieka. Następna scena - Sandra mówiąca o tym terminusom. Następna, jakiś mag mówi, że Sandra nigdy nie może nikomu powiedzieć co widziała i co zgłosiła. Dostała jakąś nagrodę. W kolejnej scenie - matka się wyparła Sandry a o Sandrze poszła fama, że nakablowała na mamę ponieważ mama ukrywała to, że ojciec nie jest magiem. I gildia się od niej odwróciła.
Andromeda widziała też sceny, w których Sandra studiuje Magię Krwi teoretycznie (ale nie stosuje tego w praktyce). Szuka. Ciągle szuka.
I sceny gdzie Sandra obserwuje Augusta. Obserwuje Andromedę. August, gardzący Sandrą, w którym Sandra jest zakochana. Andromeda, broniąca przed Augustem Sandrę. Andromeda, która jest człowiekiem o czym wie zarówno August jak i teraz Sandra.
I Sandra milczała. Nigdy się nie zdradziła. Jest tak samotna, że postrzega wszystkich jako zagrożenie.
"

Na misjach:

130506 - Sekrety rezydencji Szczypiorków (An)
130511 - Ołtarz Podniesionej Dłoni (An)
131008 - <<Mój Anioł>> (An)