170222 Renata Souris I Echo Urbanka

Konspekt pisany

Kontynuacja:

170208 - Koniec wojny z Karradraelem (HB, SD)

Kontekst ogólny sytuacji
Punkt zerowy:

Sumaryczna ilość punktów:

  1. Infensa: 6
  2. Prokuratura Magów: 5
  3. KADEM / Świeca: 5
  4. The Governess: 4
  5. GS Aegis 0003: 4
  6. Renata: 3
  7. Blutwurstka: 2
  8. Wiktor: 1
Misja właściwa:

Dzień 1:

Renata poprosiła do siebie Hektora - stąd Edwin do niego przyszedł taki wesoły.

  • Co Ty taki wesoły jesteś? - Hektor, do Edwina
  • YOU CAN GET LAID ONCE IN YOUR LIFE - Edwin.
  • Edwin, bądź poważny… to krew z naszej krwi.
  • Twojej - Edwin, z uśmiechem.

Ciąg dalszy dyskusji.

  • Polowanie na Mausów.
  • Przecież Mausowie nie są niczemu winni! - Hektor z oburzeniem
  • The Governess. - Edwin, spokojnie.
  • Jeśli była sterowana przez Karradraela… musimy wiedzieć w jakim stopniu - Hektor
  • Wiesz, masz perfekcyjną osobę do zapytania - Edwin, o Renacie. - Ona wie. Jeśli ktokolwiek wie, to ona.

Spotkanie.

  • Jak się czujesz?
  • Doskonale, Hektorze Blakenbauerze. Prokuratorze. Mój mieczu prawa. - Renata, spokojnie

Hektor zaczął rozmowę; Renata zapoznała się z datapadem. Renata potwierdziła. Potwierdziła, że Abelard nie zatrzyma

  • Karradrael jest singletonem. Jedną wolą. Jednym umysłem Mausów - Renata, spokojnie.
  • Wszystko, czego dopuścili się Mausowie było tylko wolą Karradraela? - Hektor, zaskoczony
  • Tak. - Renata, nadal spokojnie.

Niemożliwe. Hektor konfliktuje. 5v5. Przegrał; Renata powiedziała co chce.

Powiedziała, że Karradrael dowodził Mausami. Nie odparliby jego woli. Jak wiedzą, zrobią co sobie życzy. Jak odróżnić co zrobili z własnej woli? Zapytać Karradraela…

  • Zabraliście Mausom geniusza i zostawiliście Abelarda. - Renata, zimno.

Renata powiedziała o Karolinie Maus. Sprzężonej z Aurelią. Szalonej. The Governess jest zbudowana przez Karradraela; gdyby ona tu była (Renata), problem by się rozwiązał. Świeca sama sobie zrobiła. Renata powiedziała Hektorowi, by ten się wzniósł nad swoje pragnienia… i uratował Karolinę. I Mausów.

  • Jestem seirasem Mausów. To, że odcięliście mnie od mojego dziedzictwa nie znaczy, że przestałam być seirasem. - Renata, z furią.
  • Jesteśmy tylko pionkami w rękach naszych rodów, Blakenbauerze. Tu się nic ode mnie nie różnisz. - Renata, z zimnym uśmiechem
  • Pomogę Ci. Założymy niezależną prokuraturę, respektowaną przez rody i gildie. Spróbujemy uratować Mausów - Hektor, z nadzieją. - Ale potrzebuję Twojej pomocy. Wiedzy i kontaktów.
  • Ty i KADEM macie duży wpływ. Większy niż myślicie. - Renata, spokojnie - Określcie, czego potrzebujecie by stworzyć prokuraturę… a Ci to dostarczę.

TYMCZASEM Siluria ma wiadomość od Quasar. Quasar przyszła do niej osobiście.

  • Silurio, mamy problem. Udaremniłam już trzy zamachy na Renatę. - Quasar
  • Kto? - Siluria, wstrząśnięta
  • Trzech magów KADEMu. W czym jeden eks-AD. - Quasar, spokojnie.
  • Czemu?
  • Strach i chęć zemsty. Renata - ich zdaniem - jest zagrożeniem dla stabilności. - Quasar

Quasar zaznaczyła, że na dłuższą metę Wioletty nie będzie w stanie powstrzymać. Gdyby nie niespodziewana pomoc WHISPERWIND (ze wszystkich osób), Renata byłaby już martwa.

  • Czego ode mnie oczekujesz? - Siluria, z zaskoczeniem
  • Napraw to - Quasar, beznamiętnie

Gdy Siluria powiedziała, że to nie jest takie proste, Quasar zaznaczyła, że nie ma do kogo innego się udać. Zwłaszcza, że Infernia podburza wszystkich przeciwko Renacie…

  • Kto jeszcze jest mieszaczem? - Siluria, zrezygnowana
  • Andżelika. Ignat. Infernia. Marian. Większość młodych magów. Rojowiec. A szczególnie Franciszek. Większość magów w ogóle. - Quasar - To, co ją ratuje to Urbanek.
  • Co ma Urbanek do rzeczy? - Siluria, skonfundowana
  • Kiedyś powiedział, że ją lubi - Quasar, całkowicie nie dotknięta - Ochronię ją dla niego. To samo Whisper. I Shadow.

Siluria poszła spotkać się z Renatą. Jest ktoś, komu trzeba pomóc…

  • Wielu magów chce mnie zabić… a przynajmniej mam nadzieję - Renata, z uśmiechem, do Silurii
  • Czemu tak myślisz? - zaskoczona Siluria
  • Bo będą bardzo, bardzo rozczarowani - szeroko uśmiechnięta Renata

Siluria powiedziała Renacie o Milenie. Coś zostało jej zrobione. Nie wie, co. Wie, że to jest powiązane z Mausami, ale nie wie co… Nie wie co ten Maus próbował jej zrobić, ale Siluria chce odzyskać zdrową kuzynkę.

  • Nie masz dostępu do Abelarda? - autentycznie zdziwiona Renata - Karradrael to odwróci. Zwłaszcza mając do dyspozycji Lorda Jonatana i laboratorium.

Renata powiedziała, że ona może to odwrócić. Potrzebuje krew dowolnego Diakona i dowolnego Mausa. Nie umie tego wyjaśnić, ale umie to zrobić; jest odcięta od Karradraela. Siluria z radością by się zgodziła… ale jej nie ufa. Plus, ktoś najpewniej Renatę spróbuje zabić. Renata zaznaczyła, że Siluria uratowała jej życie. Życie za życie. Zaproponowała Silurii mindlink; Renata przekaże jej Hermetyczny Rytuał. Niestety, mimo propozycji i kuszenia Renaty, Siluria nie zdecydowała się na połączenie…

Renata podała Silurii jakiś dziwny, skomplikowany kod. Nie pamięta co to jest, ale jest to KLUCZ. Nie jest to powiązane z Mileną. Na wszelki wypadek podała też kod odwracający; Quasar powiedziała, że ma to; ma do tego dostęp.

Siluria odwiedziła w końcu Hektora. Ten zrobił jej miejsce, przerwa od czytania skomplikowanych dokumentów prawniczych…

Siluria powiedziała Hektorowi o próbie zamachów na Renatę. Magom KADEMu można ufać, że spróbują sami rozwiązać swoje problemy… a jej nastawienie nie pomaga.

Quasar powiedziała Silurii, że grupa magów KADEMu - Infernia, Ignat, Andżelika, Marian, Midnight (Maja Błyszczyk) - opuścili KADEM i poszli na Mare Vortex. Najpewniej konspirować przeciwko Renacie. Siluria poprosiła Quasar o wsparcie Whisper. Whisper się pojawiła. Zaproponowała, żeby ściągnęli Pryzmatem Kubę na KADEM. Ona sama w tym czasie zajmie się spowalnianiem tamtej czwórki…

Siluria poszła do tien Kopidoła. Kopidół zaprotestował przed ściąganiem pryzmatu maga; jednak Siluria i Hektor go przekonali. Kopidół się zgodził…

Siluria przekonała pozostałych magów, którzy mogli przyzwać wizerunek Kuby Urbanka. Hektor - Blakenbauer - został pryzmatem. 9v9-> S. Pojawił się Strażnik Jakub Urbanek…

Wykorzystując "wirtualnego Kubę Urbanka" KADEMowi udało się zatrzymać magów KADEMu chcących usunąć na zawsze problem Renaty (już nie Maus). Siluria i Hektor mogą spać spokojnie. Jednak czas na kolejne spotkanie z Renatą, która WYRAŹNIE jest zainteresowana ratowaniem swojego rodu. Uważa Abelarda za zabawkę w rękach Świecy. Renata próbuje dać Hektorowi… coś. Próbuje kusić zarówno Hektora jak i Silurię; bez powodzenia.

  • Nie oczekuję od Ciebie deklaracji. To wymagałoby kręgosłupa. - Renata, z lekką pogardą
  • Mam propozycję. Hektor Blakenbauer, seiras Srebrnej Świecy. Abelard dla każdego. - Renata, bardzo złośliwie

Powiedziała im też o grupie magów, którzy przeszli przez Portal w imieniu Karradraela. Boją się. Tak, Karradrael może rozkazać im powrót. Tak, Abelard o tym nawet nie pomyślał. Zdaniem Renaty ten mag jest tak bezużyteczny jak to tylko możliwe…

Aha, Renata przybrała nowe nazwisko. Souris.

Progresja

Renata Souris: uważa, że jest winna życie Silurii i Hektorowi. Nie jest pewna, czy to korzyść dla nich czy powinna ich za to zabić…
Siluria Diakon: otrzymała od Renaty nieznane kody kontrolne do "czegoś". Quasar nie wie jeszcze co z tym zrobić…
KADEM: dostał efemerydę Kuby Urbanka, który strzeże zdrowia i życia Renaty Souris.

Konsekwencje

Renata Maus przybrała nowe nazwisko - Souris. Częściowo pogodziła się z losem; konspiruje i próbuje przekonać Hektora i Silurię dając im podarki i pokazując swoją pogardę do aktualnego Lorda Mausa. Bardzo niebezpieczna. Grupa magów KADEMu próbuje usunąć Renatę; w odpowiedzi na to z pomocą Kopidoła Siluria tworzy echo Kuby Urbanka. Renata dała radę przekonać Hektora do wyzbycia się zemsty na Karolinie Maus i przekazała Silurii "jakieś" kody. Przekazała też Silurii informacje jak uratować Milenę Diakon.

Dramatis personae

  • mag: Hektor Blakenbauer, odpuścił winy Karolinie Maus i przekierował winę na Karradraela. Skutecznie oparł się kuszeniu Renaty.
  • mag: Siluria Diakon, przekonała Kopidoła do stworzenia efemerydy Kuby Urbanka. Ku swemu zaskoczeniu, Renata uważa, że jest winna życie.
  • mag: Renata Souris, nie walczy z przeznaczeniem; skupia się na przetrwaniu rodu Maus i na skuszeniu magów KADEMu by zrobili to, co ona chce. Uratowała Karolinę i Milenę.
  • mag: Quasar, skutecznie odparła liczne ataki magów KADEMu na Renatę. Tym razem jej umiejętności były przetestowane do maksimum…
  • mag: Lucjan Kopidół, jego wiedza posłużyła do stworzenia efemerydy Kuby Urbanka by ów chronił Renatę Souris.
  • vic: Echo Jakuba Urbanka, stworzona efemeryda mająca odzwierciedlać charakter i potęgę Kuby; chwilowo ma chronić Renatę Souris (i pilnować jej zachowania).

Lokalizacje

  1. Świat
    1. Faza Daemonica
      1. Mare Vortex, gdzie konspiruje grupa magów KADEMu próbująca usunąć Renatę z równania
        1. Zamek As'caen
          1. KADEM Daemonica
            1. Skrzydło wzmocnione
              1. Specjalne sypialnie, gdzie przetrzymywana jest Renata Souris (kiedyś: Maus)

Czas

Dni: 1