Atak na Rezydencję Blakenbauerów

Konspekt właściwy:

TODO

140312_AtakNaBlakenbauerow1.jpg

Dramatis personae:

- mag: Hektor Blakenbauer jako osoba próbująca poskładać wszystkie fakty do kupy po ataku na Rezydencję.
- mag: Andrea Wilgacz jako analityk magiczny i osoba kojarząca źródła informacji ze wszystkich możliwych stron by odsłonić o co chodziło z projektem "Moriath".
- mag: Wacław Zajcew jako czarodziej który wykorzystuje kontakty wśród Zajcewów do poznania faktów o ataku na Rezydencję. Też: pyta Ottona o Mojrę.

- mag: Otton Blakenbauer jako bardzo potężny czarodziej który zmiótł napastników w Rezydencji i który bardzo dużo wie, ale szaleństwo uniemożliwia mu komunikację. Obsesja na punkcie Inwazji.
- czł: Borys Kumin, który umiera w pidżamie podczas ataku na Rezydencję Blakenbauerów do niczego się nie przydając (KIA). Nie wiadomo czemu go zabito.
- mag: Remigiusz Zajcew, taki typowy słup którego się wynajmuje by ukryć kto to robi. Powiedział, że atak miał wyglądać na zwykły napad a mieli podłożyć pluskwy.
- mag: Juliusz Szaman, który nasłał dwóch młodych do zdobycia informacji od Andrei i Wacława. Zamiast zapytać, zaatakowali… więc zostali pojmani.
- mag: Mojra, której tożsamość (Moriath) została wreszcie ujawniona. Nadal - jak nie żyła tak nie żyje.
- czł: Jan Szczupak, który wpuścił napastników na teren Rezydencji nie spodziewając się jakie będą konsekwencje. Jego rodzina była zagrożona.
- vic: Estera Piryt, nee Myszeczka, która wróciła dzięki Edwinowi do formy maga i opowiedziała, że pracowała jako sekretarka Mojry.
- mag: Teresa Żyraf, która bardzo boi się teraz Krystalii i zamieszkała w Bazie Detektywów by być chroniona.
- mag: Krystalia Diakon, bardzo niestabilna; zaatakowała Teresę i została obezwładniona przez Wacława.
- mag: Grzegorz Czerwiec, który okazuje się czysty i nie zamindwormowany.
- mag: Bolesław Bankierz, o którego śmierci właśnie się dowiaduje Andrea; zginął od noża w plecy podczas pojedynku (nożownikiem była osoba trzecia).
- czł: Elżbieta Niemoc, ukochana Edwina która jest zagrożona przez całą tą sprawę.
- mag: Waldemar Zupaczka, który bał się wymazania pamięci ale przyznał, że za nie-zapłacenie za psa wygadał wszystko co wie o Blakenbauerach… komuś. Przesłuchał martwego Borysa.