Taniec Lisci

Taniec liści

123 - 160922 - Czarnoskalski konwent RPG (Esme, temp)

124 - 160915 - Rekrutacja mimo woli (temp)

Dorota Gacek dostała za zadanie przejąć kontrolę nad firmą TrustPort. Wmanewrowała szefów tej firmy w stary konflikt z konkurencyjnym Cormexem powiązanym ze Skubnym, po czym oddała ich w ręce Kornela Wadery. Szefowie TrustPort nadali donos na Cormex, po czym Dorota miała możliwość tak ułożyć wydarzenia, by TrustPort wpadł w ręce Tańca Liści.

125 - 160911 - Reedukacja Infensy (SD)

126 - 160921 - Wandy wolność i wróżda (temp)

Taniec Liści przygotował materiały mające pogrążyć Hektora Blakenbauera i podłożył to . Przechwycił informacje Skubny i kazał spowolnić i dowiedzieć się co tam jest; Hektorowi nie może się nic stać (Tymotheusa wola). Ludzie Skubnego zdobyli info co tam jest (Kinga Melit, Wanda Ketran, ukrywanie dowodów) i spowolnili. Edwin + Margaret z matrycy Karradraela (krwi Mausów) zrobili klona Wandy i ludzie Skubnego podłożyli tego klona. Potem Diana Larent kazała (przez Rokitę) porwać Wandę i przekazać ją Czesławowi Czepcowi; okazało się, że to kapłan Iliusitiusa. Iliusitius przywrócił PRAWDZIWĄ Wandę z Rezydencji. Wanda Ketran jest na wolności… a Skubny wyraźnie nie w pełni kontroluje sytuację w swojej organizacji.