Prawdziwa Natura Draceny

Prawdziwa natura Draceny

137 - 140928 - Policjant widział anioła (PT)

138 - 141012 - Aplikanci widzieli gorathaula (PT)

Nikola jest w fatalnym stanie; Paulina zrobiła co mogła, ale pomógłby Sebastian… więc Paulina wybyła do Piroga szukać młodego nędznego terminusa. Tam Sebastian dla Karoliny manipulował egzaminem kandydatów na terminusów by uzyskać od nich artefakty osobiste (plan Karoliny). Paulina nauczyła młodego Salazara, że ludzistyczne metody leczenia są przydatne, zniszczyła dominację Joachima Kopca i unieszkodliwiła plany Karoliny przez sprawienie, że Salazar zaeskalował do swojego Rodu. A potem poszła spłacać przysługi ;-).

139 - 141019 - Lekarka widziała cybergothkę (PT)

140 - 141025 - Gildie widziały protomaga (PT)

141 - 141026 - Dracena widziała swój koszmar (PT)

142 - 141102 - Paulina widziała sępy nad Nikolą (PT)

143 - 141110 - Prawdziwa natura Draceny (PT)

144 - 160901 - Uwięziony w komputerze! (PT, temp)

Zmodyfikowany przez niewiadomego maga pająk astralny polował na młodych ludzi i więził ich "dusze" na pirackim serwerze popularnej gry "Gnomy i Śluby". Zdesperowana czarodziejka Świecy, Lilia, której syn (człowiek) wpadł w jego sidła ściągnęła na pająka terminusa i Paulinę. Udało się uratować większość ludzi i unieszkodliwić pająka (który trafił do Świecy na badania), ale Paulina jest Skażona po akcji, acz solidnie zarobiła. Dracena się poważnie zdestabilizowała - nie powinna była jednak w tej akcji uczestniczyć (Paulina nie chciała).

145 - 160904 - Rozpaczliwie sterowany wzór (PT)

Dracena jest niestabilna. Powoli jej wzór zaczyna się stabilizować w "coś" (z dominującym akcentem wiły). Paulina rozpaczliwie uniemożliwia Dracenie zrobienie komuś lub sobie krzywdy; do korekty wzoru ściągnęła Kingę Toczek do pomocy. Dracena powiedziała Paulinie o swej przeszłości - trzy siostry, jedna to cruentus reverto, Dracena kontrolowana przez Draconisa by nie poszła w mroczną magię.

146 - 160907 - Dracena... Blakenbauer? (PT)

Stan Draceny się pogarsza; coraz gorzej się kontroluje. Szczęśliwie, jej wzór się stabilizuje. Niestety, łapie uzależnienie magii krwi i zdecydowanie dominuje wiła. Paulina ściąga Netherię do pomocy; ta zdradza, że Dracena jest adoptowana (jak i Antygona). Oryginalna matryca Draceny to był Blakenbauer - i jeśli wzór Draceny nie zostanie silnie przesunięty ku Diakon, Blakenbauer (jako silniejszy ród) wróci i Dracena zmieni się w viciniusa.

147 - 160910 - Na żywym organiźmie Draceny... (PT)

Pojawił się terminus, który chciał powęszyć; szczęśliwie nadmiar energii erotycznej i biedna Kinga wyłączyły go z akcji i przeniosły do "team Dracena". Głód i destabilizacja pożerają Dracenę coraz skuteczniej; Paulina by ratować osobowość Draceny postanowiła doprowadzić do destabilizacji post-kralotycznej z nadzieją, że zresetują nieudane mutacje i przetrwają jakoś psychozę. Netheria i Kinga współpracują ściśle z Pauliną.

148 - 160918 - Walka o duszę Draceny (PT)

Dracena została ustabilizowana. Psychotyczne działania sformowały efemerydę w kształcie starszej siostry Draceny, Najady. Netheria zorganizowała imprezę, udało się Zespołowi zbudować taką Dracenę jak marzyła Paulina (i sama Dracena), ale potem Najada zmusiła Dracenę do konfrontacji ze swoją przeszłością i pragnieniem bycia samotną. Sprzęgła Dracenę z Pauliną (pośrednio), by ta nie mogła już być sama i po prostu uciec.

149 - 161018 - Ballada o duszy ognistej (HS)

150 - 161002 - Wyciek syberionu (PT)

Czas spłacić dług u Korzunia. Paulina i Dracena przyjechały do Stawni, gdzie po wycieku syberionu - zdaniem Korzunia - mogło coś zostać. I faktycznie, nie wszystko wyczyszczono; echa syberionu zgrupowały się w małe źródła magii. Paulina bez problemu odwraca typowe przypadki. Usłyszała od Derwisza ze Świecy, że tu większość osób straciło magię; teren jest prawie bez magów. Lokalni Weinerowie (11) - po odebraniu pamięci - zaczynają sobie przypominać. Pryzmat syberyjski sprawia, że legendy wracają do życia. Dwie legendy Paulina i Dracena już zniszczyły - Ognistą Damę oraz Morową Pannę. Sytuacja jest "pod kontrolą", ale trzeba znaleźć źródło problemów…

151 - 161009 - "Paulino, zmieniłaś się..." (PT)

Zniszczenie Morowej Panny wzmocniło efemerydę Syreny, co sprawia, że leczenie Pauliny działa słabiej. Pojawiają się tarcia w zespole - Paulina musi radzić sobie z Marią i Draceną - a te dwie nie są ze sobą kompatybilne. Paulina i Dracena przekształciły źródła w takie, które utrzymują Maskaradę mocniej. Lekarz Kurt Weiner szuka, co Paulina chce osiągnąć szukając wszystkiego co najgorsze. Halina chce być viciniusem (Paulina wybiła jej to z głowy) i powiedziała, że Vault i Agregat Pamięci są w jeziorze…