Nicaretta

Nicaretta

152 - 161103 - Egzorcyzmy w Żonkiborze (HS, temp)

Henryk dotarł do Żonkiboru, zaproszony przez lokalnego księdza. Okazało się, że w Żonkiboru panuje aura pryzmatu i jest ona wyraźnie skierowana na erotyzm i orgie. Henryk prawie został 'usunięty' przez napalone nastolatki (nośniki magii), ale w końcu został aresztowany. Gdy wrócił, w kościele toczyła się orgia przyzywająca sukkuba - Nicarettę. Henryk sformował grupę wiernych stawiających czoło grupie 'kultystów', co zmusiło Nicarettę (inkarnowaną w zakonnicy) do wycofania się, po czym wyczyścił Żonkibór. Nicaretta uciekła z księgą rytuałów i jest na wolności…

153 - 161110 - Succubus myśli, że uciekł (HS, temp)

Nicaretta (sukkub) ucieka. Zmieniła ciało na inne i próbowała zmylić ścigającego ją Henryka. Ten jednak za nią podążył, wpadł w pułapkę (został pocięty nożem, uratowany przez Lunę), po czym wszedł do Iglicy Trójzębu w Wyjorzu. Tam dostał namiar na drugiego, słabszego sukkuba (przyzwanego przez Nicarettę jako dywersja) i złapał "namiar" na aktualną formę Nicaretty. Współpracując z quasimafijnym politykiem w Wyjorzu z partii Kochamy Publiczne Pieniądze dorwał sukkuba w kontrolowanym przez partię hotelu odległego o ~10 km. Zostawił hosta pod drzwiami szpitala i uciekł pod iluzją.

154 - 161115 - Uciekła do femisatanistek (HS, temp)

Hubert ma problem - jego bratanica, Natalia, uciekła do femisatanistek do Lenartomina. Poprosił Henryka, by ją sprowadził i dodał do pomocy Maję, swoją zaufaną strażniczkę. Na miejscu Henryk zauważył, że lokalny ksiądz to radykalny antysystemowiec który sympatyzuje z femisatanistkami (które zresztą nie robią nic złego; pomagają innym kobietom). Dowiedział się o potencjalnej manifestacji Arazille, działającej turystce która chce uzyskać Srebrne Lusterko i… ogólnie szefowa kultu Kora dała radę go wykorzystać by podnieść kohezję dziewczyn. Maję próbowała nawrócić Natalia - nie wyszło jej. Przechlapane.

155 - 161129 - Ewakuacja Natalii, wejście maga (HS, temp)

Siostry Światła (femisatanistki) próbują przekonać Maję do stanięcia przeciwko swemu pracodawcy. Maja odmawia. Ksiądz Henryk poznaje Amelię Eter szukającą srebnego lustra bez odbicia; Kora obiecuje Amelii pomóc je znaleźć. Maja umożliwia Natalii na zemstę; ta jednak nie jest stworzona do zadawania bólu i chce do domu. Maja ewakuuje Natalię, ale w Siostrach Światła objawiła się czarodziejka. Ona Maję zdominowała i dała jej rozkaz zabicia Kaldwora. Henryk pojechał i zatrzymał Maję w Trójzębie rozrywając czar mentalny Marzeny. Przedtem - Henryk dowiedział się przeglądając monitoring kim jest "przyjaciel" Amelii szukający z nią tego lustra.

156 - 161206 - Ucieczka Sióstr Światła (HS, temp)

Marzena sprowadziła herpyneę by pokonać Henryka, stanowić ostrzeżenie. Henryk jednak użył ludzi i zaczarował księdza Klepiczka by wygnać Siostry Światła. Marzena dała radę wycofać się do tajnej bazy. Henryk wykorzystał to by podnieść swój ranking u Huberta Kaldwora. Hubert jest bardzo zadowolony.

157 - 161220 - Zniszczenie posągu Arazille (HS, KŁ)

Kinglord wysłał Karinę do pomocy Henrykowi, by pozbyć się posągu Arazille. W czasie, gdy Anna szuka Nicaretty z pomocą Huberta, Henryk i Karina uzgodnili wspólnego wroga - Arazille - i wrócili do Lenartomina. Odkryli, że tamtejszy kościół to strażnica na leylinie i że takie rzeczy się zdarzały. Niestety, gdzie Arazille się manifestuje wie tylko Ula Kram - jedna z femisatanistek, która uciekła z Marzeną. Jednak Natalia Kaldwor pod kontrolą Henryka wyśpiewała wszystko co wiedziała (bunkry) a Karina w bibliotece dowiedziała się, gdzie jest ten posąg. Przekupienie kilku młodziaków by zniszczyli posąg było proste. Manifestacja Arazille nie nastąpi szybko. Biblioteka jest atakowana przez "anty-femisatanistów".